banery dwustronne

Druk dwustronny na materiale banerowym typu blackout / blockout. Wykończenie tunelami. Popularny nośnik reklamy we wnętrzach galerii handlowych, tzw. wstęga lub szarfa.

Banery dwustronne. Banery blockout.

Banery w galeriach handlowych to nieodłączna część mediaplanów domów mediowych, które obsługują sieci handlowe. Kampanie na banerach w galeriach handlowych mogą mieć zasięg ogólnopolski. Dlatego też banery podwieszane (zwane wstęgami, hangerami, szarfami, proporcami, flagami) znajdziemy w niemalże każdej galerii handlowej. Banery pionowe są eksponowane w galeriach handlowych, w punktach sprzedaży (flagietki), ale także w instytucjach kultury (galerie sztuki i muzea), a nawet na nośnikach reklamy zewnętrznej, np. na słupach oświetleniowych i służą promocji marek, produktów, usług, jak również celom informacyjnym. Dzięki swojej dużej powierzchni reklamowej i umiejscowieniu na głównych szlakach komunikacyjnych, są narzędziem prostym, ale niezwykle skutecznym.

Dwustronne banery pionowe w galeriach handlowych są popularne z kilku powodów:

  • skuteczność reklamowa – banery pionowe są jednym z najskuteczniejszych sposobów przyciągania uwagi klientów w galeriach handlowych. Dzięki swojej wielkości i widocznemu umiejscowieniu mogą być łatwo zauważone przez przechodniów, co zwiększa szanse na przyciągnięcie ich uwagi;
  • dobra widoczność – banery pionowe umieszczane są zazwyczaj w miejscach o dobrym oświetleniu, np. w atriach, co pozwala na łatwe i wyraźne odczytanie przekazu reklamowego;
  • efektywność kosztowa – niskie koszty produkcji przy dużej liczbie odbiorców (klienci galerii handlowej).

 

Zobacz też: banery reklamowe

banery dwustronne banery blackout banery blockout / double-sided banners two-sided banners / doppelseitige Banner zweiseitige beidseitige Banner