banery reklamowe

Banery reklamowe to jedna z form reklamy zewnętrznej, polegająca na zadrukowaniu materiału o osnowie z PCV pokrytej laminatem lub lakierem akrylowym. Może być to najczęściej baner pełny, tzw. frontlit / frontlight. Jeżeli wymagana jest separacja światła, np. w druku dwustronnym, używamy banera typu blockout / blackout. Do podświetleń służy zaś baner typu backlit / backlight. Przy ekspozycjach przy drogach możemy również zaproponować banery odblaskowe, które dzięki swojej właściwości odbijania światła z reflektorów samochodowych są jeszcze bardziej widoczne dla odbiorcy. W końcu, przy ekspozycjach narażonych na działanie silnego wiatru stosuje się siatki winylowe.

Niezależnie od dostępnych szerokości roli zasadniczo mogą zostać wyprodukowane w dowolnym formacie (łączone z brytów) i technologii druku, np. druk wielkoformatowy solwentowy, druk UV. Banery reklamowe są zgrzewane na krawędziach i oczkowane, ewentualnie zaopatrzone w tunele / kieszenie. Wydrukowaną grafikę umieszcza się na płotach, stelażach, elewacjach. Materiał jest solidny i odporny na niekorzystne warunki atmosferyczne oraz zmiany temperatur.

 

 

 

Czym się różnią banery najtańsze od dobrych? Tanie banery znajdują się w ofercie wielu firm, tzw. drukarni internetowych. Taki baner oprócz ceny różni się materiałem i jakością druku. Zazwyczaj najtańsze banery reklamowe drukowane są z wykorzystaniem tuszy niewiadomego pochodzenia, tzw. zamienników, które niestety nie dają gwarancji wytrzymałości na promienie UV w okresie dłuższym niż kilka miesięcy. Tanie banery często drukowane są na maszynach, które nie są już sprawne technicznie i drukują po prostu nieestetycznie. Do tego najtańszy podkład banerowy, który sam rwie się w rękach. Taki produkt, choć najtańszy, nie może spełnić wymagać Klienta.

Nasze banery drukujemy wyłącznie na podkładach wzmacnianych lub powlekanych. regularnie serwisujemy nasze maszyny drukujące, a w produkcji używamy wyłącznie tusze sprawdzone, nie zawierające najbardziej szkodliwych rozpuszczalników.

#Banery Gdańsk. #Banery reklamowe Gdańsk. #Banery Trójmiasto. #Banery reklamowe Trójmiasto. #Druk banerów.

Jak zaprojektować baner, który przełoży się na zwiększenie sprzedaży? Z uwagi na krótki czas kontaktu wzrokowego z reklamą banerową, forma i treść powinna cechować się prostotą. Przeładowanie treścią przynosi często skutek odwrotny do zamierzonego. Informacja nie powinna być agresywna, drażniąca lub nieprzyjemna dla odbiorców. Grafika oraz treści muszą tworzyć spójną całość i być estetyczne. Musimy zachować odpowiednie proporcje, marginesy oraz przestrzenie. Ważne jest umiejscowienie loga lub nazwy firmy, dzięki którym Klient będzie mógł trafić na naszą ofertę. Kolorystyka powinna być spójna z innymi materiałami firmy, a przy tym wyróżniać się na tle konkurencji. Cechy dobrze zaprojektowanego banera to zatem: prosty projekt, minimalizm i estetyka, spójność graficzna / wizualna – logo, typografia, kolor, jasne wezwanie do działania / Call to Action (CTA) oraz dobrze wybrane miejsce na ekspozycję.

#Agencja reklamowa Gdańsk. #Agencja reklamowa Trójmiasto.

 

Zobacz też: baner dwustronny