Reklama zewnętrzna Gdańsk. Wielki format Gdańsk. Powierzchnie wielkoformatowe Trójmiasto. Reklama wielkoformatowa Trójmiasto.
Reklama zewnętrzna to forma promocji skierowana do potencjalnych klientów na zewnątrz, w przestrzeni miejskiej lub miejscach publicznych. Najczęściej wykorzystuje się w tym celu billboardy, plakaty, banery, szyldy, a także reklamy na pojazdach.
Od ponad 20 lat oferujemy wielkoformatowe powierzchnie reklamowe na elewacjach w Trójmieście. Zawsze w atrakcyjnych lokalizacjach przy głównych ciągach komunikacyjnych pieszych i kołowych, z dobrą, niezakłóconą widocznością. Wszystkie powierzchnie są oświetlone. Zapytaj o aktualną ofertę!
Konstruujemy, wykonujemy oraz montujemy wszelkie nośniki reklamy: szyldy, tablice typu billboard, citylight, tablice informacyjne, oznakowania budynków, systemy identyfikacji wizualnej, piktogramy, pylony, totemy, litery podświetlane, kasetony świetlne, kubiki, nośniki dmuchane (airwalle, inne formy przestrzenne) itd. Funkcję reklamy zewnętrznej pełni także reklama na pojazdach.
Tablice reklamowe Gdańsk. Tablice reklamowe Trójmiasto. Powierzchnie reklamowe Trójmiasto.
Kompleksowy serwis reklamowy obejmuje: projektowanie graficzne, projekty konstrukcyjne nośników, pomoc w przygotowaniu dokumentacji administracyjnej, wyklejanie plakatów, folii (tablice, witryny, pojazdy, aplikacja na szkło i tworzywa sztuczne) oraz montaże na wysokości, w tym na rusztowaniach, metodą alpinistyczną.
Reklama zewnętrzna to forma promocji, która skierowana jest do potencjalnych klientów na zewnątrz, w przestrzeni miejskiej lub na terenach publicznych. Najczęściej wykorzystuje się do tego billboardy, plakaty, ulotki, banery, szyldy, tablice, reklamy na pojazdach, a także reklamy w mediach outdoorowych.
Reklama zewnętrzna jest skuteczną formą marketingu, ponieważ pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców w krótkim czasie. Dodatkowo, reklamy umieszczone w miejscach publicznych są łatwiejsze do utrwalenia przez ich odbiorców, ponieważ są one często eksponowane przez dłuższy czas.
Ważne jest jednak, aby przy projektowaniu reklamy zewnętrznej uwzględnić jej przeznaczenie oraz lokalizację. Reklama musi być czytelna, łatwo zrozumiała i skuteczna w przekazywaniu informacji. Ponadto, należy zwrócić uwagę na dobór kolorów i czcionek, aby reklama była atrakcyjna dla oka i wyróżniała się spośród innych reklam.
Niezwykle istotne dla budowania pozytywnej więzi pomiędzy reklamodawcą oraz odbiorcą jest w końcu dobre wpasowanie reklamy w otoczenie poprzez staranny dobór jej rozmiarów oraz formy nawiązującej do otaczającej ją przestrzeni.