powierzchnie wielkoformatowe
Wielkoformatowe powierzchnie reklamowe na elewacjach. Zawsze w atrakcyjnych lokalizacjach przy głównych ciągach komunikacyjnych pieszych i kołowych. Druk wielkoformatowy na materiałach winylowych, montaże. Na zdjęciach: 2 powierzchnie Gdynia, ul. Śląska 64.
Prestiż i rozpoznawalność marki do wynajęcia! Reklama wielkoformatowa jest ponadstandardową formą reklamy, zlokalizowaną w kluczowych pod względem komunikacyjnym punktach miast. Ekspozycja na takich nośnikach to ważny element komunikacji wizualnej. Buduje prestiż, zwiększa rozpoznawalność marki. Reklama wielkoformatowa wyróżnia się, więc pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.
Agencja reklamowa Gdańsk. Reklama na elewacjach. Powierzchnie reklamowe Trójmiasto. Powierzchnie wielkoformatowe Trójmiasto.
Reklama wielkoformatowa od lat stanowi skuteczny i popularny sposób promocji firm, produktów czy usług. Dzięki swojej dużej powierzchni i intensywności przekazu przyciąga uwagę przechodniów i kierowców, budując z nimi silną więź. Wraz z rozwojem reklamy internetowej, reklama wielkoformatowa często pełni funkcję wizerunkową, wzmacniając i ugruntowując pozycję firmy na rynku.
Oprócz funkcji promocyjnej dla reklamodawców, reklama wielkoformatowa pełni również rolę tożsamościową dla otoczenia. Jako element krajobrazu miejskiego, może w pozytywny sposób wpłynąć na postrzeganie miasta i budowanie jego wizerunku. Dzisiaj trudno wyobrazić sobie, jak wyglądałyby Times Square w Nowym Jorku, Shibuya Crossing w Tokio lub Piccadilly Circus w Londynie bez reklam wielkoformatowych. Dobra reklama wielkoformatowa jest zatem trwale wpisana w kontekst otaczającej ją tkanki.
Z uwagi na wprowadzane przez rodzime miasta ustawy krajobrazowe, reklama wielkoformatowa jest ostatnio ograniczana ilościowo i jakościowo. Samorządy coraz częściej uchwalają przepisy dotyczące liczby, formy i umiejscowienia nośników reklamowych, motywując to troską o zachowanie miejskiego krajobrazu. Kompromis reklamowy to wciąż dość odległa perspektywa. Pozytywnym skutkiem ograniczonej podaży nośników wielkoformatowych jest na dziś ich rosnąca wyjątkowość, co wpływa pozytywnie na wartość kampanii.