rebranding apteki
Rebranding to nie tylko zmiana logotypu czy kolorów, ale przede wszystkim proces kompleksowej zmiany strategii i komunikacji firmy. Dzięki niemu możliwe jest stworzenie nowego, świeżego wizerunku, który przyciągnie uwagę klientów i zwiększy ich zaangażowanie. Rebranding może również pomóc w poprawie wyników sprzedaży dzięki zwiększeniu rozpoznawalności marki oraz zdobyciu nowych Klientów.
Rebranding apteki. Rebranding Gdańsk. Rebranding Trójmiasto.
Na przeprowadzenie rebrandingu, czyli procesu zmiany wizerunku marki, decydują się firmy z różnych branż – z Gdańska, Trójmiasta i oczywiście nie tylko. Jest to często motywowane różnymi czynnikami, takimi jak innowacje technologiczne, sezonowość produktów czy po prostu potrzeba odświeżenia wizerunku.
W Gdańsku, który jest jednym z największych i najbardziej dynamicznych ośrodków biznesowych w Polsce, wiele firm decyduje się na przeprowadzenie rebrandingu, aby sprostać wymaganiom rynku i konkurować skuteczniej z innymi firmami. Właśnie dlatego rebranding jest jednym z najważniejszych narzędzi marketingowych, które pomaga firmom w osiągnięciu sukcesu w dzisiejszym biznesowym świecie.
W teorii zatem rebranding brzmi jak łatwy przepis na sukces. W rzeczywistości działania zmieniające wizerunek firmy muszą być skoordynowane z procesem wykonawczym. Realizacyjny aspekt rebrandingu wiąże się najczęściej z zaangażowaniem w jednym momencie wielu technologii wykorzystywanych w poligrafii i reklamie. B52 posiada stosowną wiedzę, doświadczenie oraz zaplecze technologiczne, dzięki któremu jest w stanie sprawnie i kompleksowo wykonać powierzone jej zadania. Rebranding Gdańsk. Rebranding Trójmiasto.
Na zdjęciach: rebranding apteki sieciowej – szyld w formie kasetonu, druk wielkoformatowy na folii perforowanej, etykiety informacyjne. Rebranding sklepu.
Zobacz też: rebranding sklepu, rebranding / zmiana wizerunku / wymiana grafik




